DAHA SERT BACAKLAR

DAHA SERT BACAKLAR


1- Full Squat quadriceps kaslarını geliştiren en iyi temel hareket olan squat egzersizidir. Aletle yapılan "Calf ve Quadriceps" çalışmalarından farkı, ağırlığın serbest hareket etmesi sayesinde tüm kontrolün, hareketi yapan kişide olmasıdır. Bu serbestlik, kas gelişimini tek bölge ile sınırlamaz komple bir gelişim sağlar ve derin bacak kaslarınızın oluşmasının'da en etkin rolü oynar.


2- Dumbell Split Squat bir çift dambılı kavrayın ve vücudunuzun yanlarına sarkıtın.Avuç içleriniz içeri baksın. Sol ayağınızı bir adım ileri atarak duruşunuzu alı. Vücudunuzu, yapabildiğiniz kadar yavaşça aşağıya indirin. Duraklayın. Hızlıca ayağa kalkarak başlangıç pozisyonuna geri dönün. Her iki ayak için 10' ar adım yapmanız daha sıkı bacaklara sahip olmanızı sağlayacaktır.


3 - Straight Leg Deadlift'in hamstering kaslarınızı curl makinelerinden daha çok çalıştırdıklarını gösteriyor. Çünkü vücudunuzu yere yaklaştırdığınız sırada çok daha fazla kas harekete geçer. Bu hareketi 10'ar tekrardan 3'er set halinde yapın.Ağırlığı yere 4 saniyede indirin.
MEMPHIS ÜNİVERSİTESİN'DE YAPILAN ARAŞTIRMA